måndag 9 september 2013

Bilder på Cassi

Hittade några mysiga bilder som jag vill ha med i bloggen!
Bilderna är mina så
kopiera dem inte utan min tillåtelse!


Här är vi på väg hem med Cassi för allra första gången.
Vi stannade på ett ställe utmed vägen och tog en fika och rastade Cassi.

Cassi sover i mitt knä, så himla mysigt!

Cassi har tidigt fått vänja sig vid att åka bil.
Hon har t.om. åkt med till Umeå!

Cassi i vår trädgård någongång i oktober 2012

Här sover hon med bilbältet på :)

Första tiden så sov hon nedanför vår säng, i sin korg.
Vi satte ett galler runt så hon inte skulle kunna springa iväg och kissa någonstans,
på så sätt lärde hon sig fort att säga till. Det var ett av de bästa tipsen vi fick när vi "skaffade" hund :)

Cassi hade från början även korg i köket, där låg hon och spanade på allt.
Cassi har fortfarande en egen plats i köket där hon ofta lägger sig.

Promenad i närområdet, vatten är ju himla kul!!!
- Får jag hoppa i matte? undrar Cassi

Här är Cassi i Umeå och hälsar på vår största son som studerar där.
Av sonen och hans flickvän blir Cassi väldigt bortskämd!

Mys uppe i Umeå av sonens flickvän Amanda och Cassi.
Många pussar!!

Första julafton 2012

Cassi älskar snö!
Jag gillar denna bilden, hon ser lite kaxig ut tycker jag, men söt på samma gång!

Mys hemma i soffan med alla djuren!
Cassi och vår heliga birmakatt Sessan

Cassi leker med Quila i Apelviken, Varberg, vintern 2012.
Å vad de sprang och lekte, i snön och ute på isen.
Jag var livrädd att hon skulle trilla i någonstans, men det gick bra!
Tyvärr har Quila flyttat till ett nytt hem så Cassi kan inte leka med henne längre :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar